Kempense bedevaart naar Beauraing

Kom je met ons mee op deze bijzondere dag? ✨


Het hartverwarmende thema dit jaar:


“Glimlach! Je wordt bemind …”

Velen uit de Kempen en regio Antwerpen trekken op woensdag 1 juli weer naar het Waalse Beauraing (bisdom Namen). Hier verscheen Maria in de winter van 1932-1933 aan vijf kinderen en toonde zich als de Dame met het Gouden Hart. De Kempense Bedevaart naar Beauraing begon ooit als een dankbedevaart voor de genezing van Maria Van Laer uit Turnhout in 1933.

Programma van de dag

  • Onthaal en gezellig koffiemoment
  • Eucharistieviering om 11:00 uur
  • ☀️ In de namiddag:
    • Bezoek aan het Mariaal Museum
    • Verzoeningsviering en eucharistisch lof
    • Afsluiting met gebed bij het beeld van Maria
🎵 Oproep: Jongeren kunnen zich engageren als misdienaar. Bedevaarders met zangtalent mogen aansluiten bij het gelegenheidskoor dat de vieringen stemmig opluistert! De rector van het heiligdom, kanunnik Joël Rochette, zal voorgaan in de viering.

Praktische Informatie